sobota 14. února 2009

14.den


Dneska je to 11 let, co jsem se vdávala...achjo, ten čas letí...tenkrát jsem vůbec netušila, že si objednávám termín svatby na Valentýna :D Nějak mě to nenapadlo, když mi paní na úřadě dávala vybrat...Manžel na tu dobu vzpomíná, že se hrálo Nagano...aspoň si pamatuje datum ;D Jinak to neslavíme, svátek zamilovaných...uvařím něco dobrého k večeři, od manži dostanu kytičku, letos to byla primulka, kterou sem si vybrala sama, a až bude teplo, odvezu jí k mamce na zahradu a tam pokvete i další roky...

4 komentářů:

Julie řekl(a)...

Gratuluju k výročí, Marti!!!
a kytičku máš pěknou, taky je mám ráda...

Peťa řekl(a)...

Gratuluji k výročí!!!!! a blogík máš moc pěkný!

Dadouch řekl(a)...

Také se přidávám ke gratulantům ;o) Krásná kytička, takové malé jaro...

klarissa řekl(a)...

...gratuluju k výročí...koukám, že jste samá oslava... :o)